Společnost KLIKA-BP, patřící mezi vedoucí společnosti na českém trhu s rostoucím podílem na slovenském a ostatních zahraničních trzích v poskytování komplexních služeb v oblastech požární ochrany a bezpečnosti práce, vyhlašuje:

Politiku kvality, jako strategický dokument společnosti, který stanovuje celkové záměry a směr působení společnosti v oblastech jejího podnikání.

  • 1
    Zabezpečujeme kvalitní uspokojování potřeb zákazníků při realizaci dodávek a služeb poskytovaných společností v souladu s jejich požadavky na kvalitu.
  • 2
    Systematicky zdokonalujeme a aktualizujeme nabídku podnikatelských aktivit společnosti. Postupně zvyšujeme kvalitu při realizaci jednotlivých dodávek a služeb s cílem udržet a rozšířit spektrum stálých zákazníků.
  • 3
    Splňujeme požadavky platných předpisů a nařízení v oblasti kvality.
  • 4
    Trvale zdokonalujeme a zlepšujeme funkčnost a výkonnost systému řízení společnosti využitím zavedeného systému řízení s cílem postupné optimalizace hlavních řídících, realizačních a podpůrných procesů, jejich finančních nákladů a plynulého zabezpečování finančních, lidských a materiálových zdrojů dle potřeb jednotlivých zakázek.
  • 5
    Neustále zvyšujeme úroveň jednotlivých činností a procesů, zejména jejich průběžným hodnocením a pravidelnou kontrolou, zainteresováním externích a interních pracovníků a dodavatelů na výsledném efektu zrealizovaných zakázek.
  • 6
    Hlediska kvality začleňujeme do marketingu a dodavatelsko-odběratelských vztahů.
  • 7
    Vytváříme potřebné finanční zdroje pro realizaci potřebných opatření v oblasti kvality včetně zdrojů na kontrolní činnost, další rozvoj systému řízení s maximálním využitím informačního systému.
  • 8
    Zvyšujeme a prohlubujeme podvědomí o významu kvality mezi zaměstnanci. Klademe důraz na motivované uspokojování a odpovídající ziskovost investic.
  • 9
    Komunikujeme se zainteresovanými stranami, veřejností a spolupracujeme se státní správou